Prikken - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu Prikken - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

Prikken

Door: Myreen

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

02 Maart 2015 | Nederland, Nederland

Hee!
Ik dacht dat ik al een berichtje geplaatst had over m'n prikken. Dit is dan helaas misgegaan. Hier dan nog maar eens ;)
Ik heb m'n paniek voor prikken weer overwonnen. na m'n prik in m'n grote teen was ik een beetje panisch voor spuiten geworden. Maar na een prik in m'n linkerarm een in m'n rechterarm en een in m'n linkerbovenbeen is die angst weer overwonnen!
Over een maand weer terug voor de tweede sessie. Want dan ben ik pas beschermd. Vaccinaties voor DTP (omdat die verlopen was, voor bbuiktyfus, gele koorts en voor hepatitis B. Deze kan ik helaas niet meer allemaal halen voordat ik ga. Dus dat wordt na de reis nogmaals terugkomen en de derde prik halen.

M'n malariapillen zijn ook gearriveerd! Dit zijn Lariam pillen. Deze moet ik nu 3 weken testen. Want het kan zijn dat je hiervan gaat hallucineren dus dat is wel fijn om te weten en te kunnen voorkomen in Afrika.

Hostel Hoff is ook geboekt. Nu nog ideeën bedenken voor het inzamelen van geld voor moestuintjes en kippen!. Zin in!!

Liefs Myreen.