Etentje en ticket - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu Etentje en ticket - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

Etentje en ticket

Door: Myreen

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

29 April 2015 | Nederland, Nederland

Wiehooeeeee,
Mijn ticket vandaag geboekt en ik ben helemaal happy, maar het wordt allemaal alleen nog maar spannender, want ik ga dan echt 22 juni vanuit Düsseldorf, via Amsterdam naar vliegveld Kilimanjaro! Wat is dat gaaf. Op 5 augustus stap ik het vliegtuig weer in en ga dan via Nairobi naar Amsterdam en dan nog eens stukje terug naar Düsseldorf.
Afgelopen zondag hadden we een super gezellig etentje met de familie van Max. Josita en Jan hebben het gehele diner gesponsord. Het vlees (super lekker) was gesponsord door Keurslager Hopppenbrouwers uit Bergeijk, super bedankt allemaal het was geweldig!
De eerste opbrengst is dus officieel binnen en hiervan kunnen we heeeel veel mensen blij maken!
Nu nog even de volle concentratie op de examens, en dan is het over 54 dagen al zover. Ik zie er echt naar uit en ik houd jullie op de hoogte!
x Myreen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Moshi, Tanzania!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2015

5 augustus

04 Augustus 2015

4 augustus

03 Augustus 2015

3 augustus

02 Augustus 2015

2 augustus

01 Augustus 2015

1 augustus
Myreen en Marjolanda

Hee! Hier zijn we weer :) Met behulp van deze blog, proberen we jullie op de hoogte te houden van onze activiteiten in Tanzania. Veel leesplezier. Dikke knuffel! x

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 28448

Voorgaande reizen:

04 Juli 2017 - 01 Augustus 2017

Moshi 2017

27 Juni 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: