2 juli - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu 2 juli - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

2 juli

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

02 Juli 2015 | Tanzania, Moshi

Hier ben ik weer. Deze keer laat op de avond en dat terwijl ik morgen heel vroeg uit m'n bedje moet. Ik slaap trouwens boven in een stapelbed, en ben er nog geen een keer uitgevallen gelukkig :)
Vandaag was mijn buik nog steeds niet heel blij, eigenlijk was hij helemaal niet blij ;) Dus ik bleef vandaag in de buurt van een WC en die zijn er niet zo heel veel hier. Dus het was de supermarkt, internetcafé, barretje en Hostel. Vandaag waren er veel mensen van het Hostel 'thuis' dus dat was gezellig. Ik heb een beetje Swahili geleerd en vooral rustig aan gedaan en gefascineerd gekeken hoe een Tanzaniaanse schilder een gebouw schilderde. Het was met zo'n roller en dan kris kras over de muur en voor de hogere stukke gebruikte hij een tak van een boom :) En van aftapen ofzo hebben ze nog nooit gehoord. 's Avonds weer lekker gegeten en daarna wat kaartspellen gedaan (inclusief mijn favoriet Japanese big toe).
Toen moest ik m'n spullen pakken voor morgen, want dan ga ik naar Pangani Beach met Trine (Deens meisje). Helaas viel de elektriciteit weer eens uit, dus dat werd weer lekker Afrikaans. We gaan morgen een 6 uur trip tegemoet, maar deze duurt waarschijnlijk iets langer, dus zo'n 9 uur. We vertrekken al om 6 uur van het busstation, dus we moeten om 5 uur opstaan! Vroeeeeeg, maar dan hebben we 's middags wel mooie zandstranden en blauwe zee :) Dus ik heb er zin in. Ik denk dat ik een tijdje niet blog aangezien we maandagmorgen pas weer terug ben. Waarschijnlijk is het ook niet veel meer dan op het strand liggen, eten, drinken, lezen, dingen bekijken en slapen. Maar ik houd jullie natuurlijk op de hoogte!

x. Sleep well.

  • 03 Juli 2015 - 00:15

    Fam De Krom:

    Hey die Myreen,
    Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat en je belevenissen.
    Goed bezig meid en geniet ervan!!
    Groeten uit Hapert van Isis, Max, Herbert en Monique

  • 03 Juli 2015 - 10:45

    Opa Oma Van Gompel :

    Hallo Myreen daar benne we weer wij doen met veel plezier jou verslag lezen want je maakt daar in dat verre Afrikaansland nog maar veel bijzondere dingen mee hartstikke leuk o Myreen je buikje was weer van streek ja het is niet zoals hier in Nederland dat je eventjes naar de wc kunt lopen Myreen ga maar eens lekker ontspannen aan de zee en als je dan weer terug bent horen we het wel weer dan kunnen we lezen wat je weer allemaal hebt meegemaakt heel veel groetjes vanopajo en oma Jetje tot horens xxxxxxxxjes doei

  • 03 Juli 2015 - 22:36

    Mj :

    Geniet van het weekend weg. Gek he een weekend weg als je al weg bent :) . De eerste foto's zien er al geweldig uit . Pas goed op jezelf.
    Liefs van ons. Papa en mama xx

  • 08 Juli 2015 - 09:10

    Tante Angela:

    Ha Myreen, eindelijk weer eens iets van me laten horen. Je verhalen houd ik zeker bij maar om daar meteen op te reageren dat gebeurd dus niet altijd.
    Leuk dat je met eigen ogen kunt zien hoe mensen daar te werk gaan, al is het maar met het verven van een huis. Apart natuurlijk maar aan het einde zal het gebouw ook wel van een kleurtje voorzien zijn en hoe dat dan is gebeurt, maakt uiteindelijk helemaal niet uit, toch.
    Eeen leuk uitstapje op het programma, nar Pangini Beach samen met het Deense meisje Trine.
    Veel plezier en geniet.
    Tot gauw.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Mijn eerste reis

Moshi, Tanzania!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2015

5 augustus

04 Augustus 2015

4 augustus

03 Augustus 2015

3 augustus

02 Augustus 2015

2 augustus

01 Augustus 2015

1 augustus
Myreen en Marjolanda

Hee! Hier zijn we weer :) Met behulp van deze blog, proberen we jullie op de hoogte te houden van onze activiteiten in Tanzania. Veel leesplezier. Dikke knuffel! x

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 28438

Voorgaande reizen:

04 Juli 2017 - 01 Augustus 2017

Moshi 2017

27 Juni 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: