5 juli - Reisverslag uit Pangani, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu 5 juli - Reisverslag uit Pangani, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

5 juli

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

05 Juli 2015 | Tanzania, Pangani

Vandaag 5 juli alweer, nog een beach dag. We hadden niet uitgeslapen, maar het is natuurlijk heerlijk om met het geluid van de zee wakker te worden. De wekker ging om 6 uur om de zonsondergang te bekijken, die helaas niet kwam..Ofja, er waren heel veel wolken dus misschien kwam het daardoor. Ik ben bezig in het boek 'haar naa is Sarah' op de e-reader. Super fijn om eindelijk een tijd te hebben/maken voor het lezen.
's morgens ook weer lekker ontbeten :) Ik houd van ontbijt, as u know. We hadden annanas, meloen, watermeloen, komkommer, tomaat, kaasjes, boeter, jam, boterhammen, pindakaas, thee en ijsthee. Echt lekker (westers). Daarna hebben we een paar kiekjes genomen, want het is hier prachtig! Moet sowieso nog een keertje terugkomen. Echt een aanrader, mooi strand en mooie zee en palmbomen. Helemaal tropisch! Toen hebben we on voor de hele dag aan het strand neergeplant, met een boekje en een grote fles water. 's middags gelunched en daarna weer terug naar zee en even opdragen.
Check; zwemmen in de indische oceaan. Toen heb ik nog wat foto's gemaakt en gedouched. En ik heb voor het eerst een wilde aap gzeien buiten de Beekse Bergen. HIj maakte een gek geluid en zat in een palmboom. Dit hotel heet Beach Crab en dat is vanwege de krabben. Echt heel veel krabben. Maar ze zijn bang, dus dat maakt niet zoveel uit.
Ze kruipen terug in hun holen in de grond. Daarna nog even een boekje gelezen we konden aansluiten bij het diner. Ook moesten we onze Bodha Bodha bij de barman fixen voor onze weg terug. Aangzien de bodha bodha rijders alleen Swahili spraken.
Na het diner nog een lekkere Latte Machiatto gehad (dik lekker) en toen gaan slapen. Morgen zouden de Bodha Bodha's er om half 8 zijn. Sleep well!

• 06 Juli 2015 - 22:16

Opa En Oma Van Gompel :

5jullihallo meisje .je hebt de zonsopgang niet kunnen bekijken want het was te bewolkt dat is wel zonde eigenlijk weer heel lekker geontbijt met alles erop eraan lekker zeg ik krijg er nog wel honger van en Myreen hoe zag die wilde aap eruit had je geen schrik zou niks voor mij zijn hoor mar het is wel heel bijzonder jehebt al vele mooie en prachtige dingen meegemaakt wat heel mooi is Myreen hebben ze daar geen yskoffie .het moet ook wel heel apart zijn om wakker te worden van de ruisende zeegroetjes en liefs vanopajo en oma doei

• 08 Juli 2015 - 21:43

Tante Angela:

Oeps ik zie nu dat ik een stukje van je nog niet gelezen had. Ik liep een paar dagen achter en wil dan toch wat voor je schrijven. Dus dat gaan we dan nu maar even fixen. Om een zonsopgang te willen zien moet je inderdaad op tijd je bed uit maar het is wel erg mooi natuurlijk. Jammer dat je die niet hebt kunnen zien maar er komen nog genoeg dagen en de zon zal zeker toch wel een keer te zien zijn. Je ziet zoveel mooie dingen daar, je zou ze allemaal vast moeten kunnen leggen. Van echte apen, krabben, tot de Indische oceaan maar zeker nog zoveel andere mooie dingen. Foto's maken, het kunnen er nooit te veel zijn. We zullen het er straks druk mee hebben om ze allemaal eens te bekijken.
    Carpe diem en tot binnenkort.
    Groetjes vanuit een regenachtige dag in Hapert, het is ondertussen wel wat afgekoeld.