12 juli - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu 12 juli - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

12 juli

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

12 Juli 2015 | Tanzania, Moshi

Het is Sunday Funday! Vandaag kon ik weer eens niet echt uitslapen, maar dat was niet zo erg. Lekker een beetje buiten gezeten. Om half 10 werden we opgehaald om naar TPC te gaan. Dit is een suikerplantage, met allerlei community dingen, zoals een ziekenhuis en verschillende kantoren. We gingen er niet zomaar heen, maar voor een 9-gangen brunch! Het was mooi om erheen te rijden door de suikerplantages. Eenmaal daar aangekomen was het super fijn om gewoon even over gewone tegels te lopen en over een pad naar een wc te kunnen en te zitten op gewone stoelen. Het is best gek eigenlijk dat die kleine normale dingen je nu zo 'thuis' doen voelen.
We werden bediend, we hadden een garnalencocktail, super lekker brood, jam, ananas, watermeloen, melk, thee, koffie, vlees met uitjes, zalmaardappel, passiefruitmix en een omelet. Het was echt heerlijk heerlijk.
Daarna, omdat we nog niet genoeg luxe gehad hadden, gingen we nog even chillen aan het zwembad (privé). Dus daar lagen we voldaan, in Tanzania, aan een zwembad! Daarna gingen we weer terug (met een taxi) en zagen we overstekende geiten en hadden we een wegomlegging door de maïsvelden. Toen we weer veilig thuis waren hebben we even lekker gezeten en niet echt veel meer gegeten en de avond gevuld met kaarten.
Toedeloee :)

• 14 Juli 2015 - 12:48

Tante Angela:

Ha Myreen,
    Via de app een mooie foto gezien waar je dat 9 gangen brunch hebt genuttigd. Zag er erg mooi uit en zoals je al liet weten, was het ook erg lekker. Dat mag zeker ook wel zo'n dag er tussendoor. Geniet er nog maar van.
    Doeidoei