Siku sita - Reisverslag uit Marangu, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu Siku sita - Reisverslag uit Marangu, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

Siku sita

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

11 Juli 2017 | Tanzania, Marangu

Gisteren even geen blog. Reason for that: zieke Myreen. Men neme een handje buikkramp, snufje misselijkheid, en een continue run naar de wc.. Dan weten jullie vast waarover ik het heb. Het is maar goed dat er hier GEEN kortpittig Hema vrouwtje bij de wc zat, want dat zou ik als arme student niet trekken. Maargoed. Voor mij was het dus een dag, lekker liggen op het hangbed afgewisseld met naar de plee snelwandelen. Voor mama was het ook lekker liggen op de bedjes en heel lief voor mij zorgen :) mama heeft ook even een handwasje gedaan, zodat we weer schone kleren hebben voor de terugweg! Ik ben nog wel even de zee in geweest, die super lekker warm is. Mama is nog even op ontdekkingsreis geweest naar de buren, waar ze blijkbaar heerlijke pizza's hebben. We will see. Bij mij ging het ontbijt er nog wel in, maar daarna was het vooral water en 'oude' cola. Toen waren we in Moshi ook nog vergeten immodium in te pakken, dus kon ik dat lichtelijk akward gaan vragen. Gelukkig had een heel lief Zuid-Afrikaans stel wel genoeg pillen bij. Hopla.
In het resort zitten trouwens ook apen. Waarvoor we eerst bang waren, maar ze doen blijkbaar niks... Oh en er zat ook een dikke spin op de tent (zo groot als je hand ongeveer) die mama vakkundig wegwerkte. Verder hoorde we nog iets ritselen, een keer was het een kat en een keer was het een dikke krab die met z'n huis rond aan het waggelen was. Ik wist trouwens serieus niet, dat sommige krabben een schelp als huis hebben. Dus weer wat geleerd! Het diner hebben we overgeslagen en toen maar vroeg gaan slapen... Slecht geslapen en vroeg wakker. Maar nog niet beter. :/ echt niet chill. Mama heeft ook hoofdpijn en buikpijn nu, dus het is ziekenboeg vandaag. En zeg maar dag tegen onbewoond eiland en snorkelen... En hallo tegen nog een dag bluh voelen. Nu gaat de man van de receptie pillen voor ons halen.. Ben benieuwd wat dat gaat zijn...
Vele groeten! X

• 11 Juli 2017 - 13:21

Opa Oma Pap Mam :

Hallo wij zijn weer blij dat je weer een blog in Elkaar hebt gekregen Myreen en Marjolanda maar passenger jullie wel goed op wat JE Eet want ge bent wel in een vreemd land he.en Marjolanda nou ben de ge dus aan de Beurt het is te hopes dat de pollen goed werken want het is zeker nog maar twee Dagen voordat jullie weer vertrekken daar .wel zonde dat jullie er zo weinlg van mee hebben gekregen .als JE niet Kunt eten jullie moeten wel heel goed drinker he en wij hopen dat jullie toch nog wat Kunnen genieten van dat Mooie plaatsje aan de prachtige zee beterschap voor jullie tweetjes he en hele vele lieve GROETJES van ons Pa p Mam OpaJo omaJetje g a gewoon maar een Andre jeer er gens snorkelen en lekker zwemmen zorg eerst maar dat jullie goed zijn opgeknapt en weer een GOEDE Lange Reis terug naar Morshi oke doei tot de volgende blog .oja Riet Vreven Stuurt ook nog een berichtje naar jullie Marjolanda Myreen toch ook wel heel erg lief toch

• 11 Juli 2017 - 15:53

Karin De Jonge:

Och, wat vervelend voor jullie. Helaas 'hoort' het er een beetje bij. Inderdaad veel drinken (uit een veilige fles), rustig aan, dan is het vast snel weer over. Bananen eten helpt ook wel eens.
    Sterkte!! En vergeet ondertussen niet te genieten; maar dat lukt vast wel.

• 11 Juli 2017 - 17:05

Doris Borghaerts:

Hoi marjolanda en myreen jammer dat je ziek bent myreen maar gelukkig een goede verpleegster bij de hand je lieve moeder.Wel heel leuk om je reisverslag te lezen.nu lijkt het alsof we Tanzania ook een beetje leren kennen.Ga zo door ik blijf je wel volgen ,BETERSCHAP