Siku nani - Reisverslag uit Pangani, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu Siku nani - Reisverslag uit Pangani, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

Siku nani

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

13 Juli 2017 | Tanzania, Pangani

Vandaag een blog. Dit is wel het meest Afrikaans wat we gaan krijgen, hopelijk. We vertrokken rond een uur of 7:45 vanuit ons resort. Naar de 'bushalte' omdat we met de DalhaDalha terug naar Kange moesten omdat we vanuit daar de bus zouden pakken naar Moshi. Deze keer had het resort voor ons zitplekken geregeld in een 2x2 bus bij Rafiku.. Het begin van de ochtend kon beter, omdat we net de Dalha hadden gemist... Helaas had het rennen geen nut. Maar het duurde maar 20 minuten voordat de volgende kwam. Die was groter dan normaal! Dus we hadden een heel goede trip over de weg die de naam 'weg' niet echt waardig is. We hadden een gratis trilplaat uurtje, dus we zijn weer helemaal summerbody proof

• 13 Juli 2017 - 13:06

PiMM Van Hest :

Gelukkig voelen jullie je alweer wat beter en komen er weer nieuwe avonturen aan, mét of zónder puppie. Zou een goede Suske en Wiske zijn: 'Myreen en Marjolanda en de piraña-puppie'

• 13 Juli 2017 - 18:17

OpaJo Oma Jetje :

Hallo Marjolanda Myreen hier zijn we weer heel lief en leuk dat jullie weer in Moshi terug zijn hoewel het daar ook fantastich Mooi was hebben jullie wel wat genoten samen van die Mooie prachtige plaats Dan zijn jullie aan de wandel met het Hondje puppie die achter de kippen aan gaat en zo zijn jullie weer hier in Moshi wat Kunnen jullie toch veel mee maken met jullie tweetjes en Dan rid de bus JE eus voorbij naar er was weer zo een Andere bus wel heel wat in Elkaar geschud maar gullie bent er weer heel voornaam en ook wel blij Denken wij Myreen en Marjolanda wat is dat videootje toch Mooi en heel bijzonder kendende kids jou nog Myreen en ze waren zeker ook heel blij zo te zien zijn ze ook heel vrolijk en Mama Lopen ze ook al weer achterna toch heel bijzonder dat jullie tweetjes dat zo mee mogen maken Prachtig Zijn jullie weer allebei opgeknapt ?is wel te hopen en werk ze maar met veel plezier jullie we ten war voor ge het doet knap kanjers liefs en dikke knuffelsknuffelen van ons gr tot de volgende blog maar weer oke het is daar alweer pike donker zeker en hoe is het bij de Afrikaanse Familie xxxxxxxxvan ons

• 15 Juli 2017 - 20:57

Fam Van Veldhoven:

Ha,
    Het bounty eiland hebben jullie al weer achter de rug. Buiten dat jullie ziek zijn geweest, hebben jullie het er heel goed naar de zin gehad. Mooi zo!
    Nu weer terug in Moshi, ook heel fijn om daar te zijn. Maak er nog een paar mooie weken van.
    Liefs