Alweer de laatste - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu Alweer de laatste - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

Alweer de laatste

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

04 Augustus 2017 | Nederland, Nederland

Lieve allemaal, een afsluitend blog van onze 4 weken in Tanzania. Wij zijn al weer een paar dagen terug in ons fijne,schone, snelle, nu ietwat koude Nederland. Dank jullie wel voor jullie,lieve berichtjes,reacties op de blogs en jullie medeleven.
Nog een keer een grote mercie voor jullie donaties, ze zijn erg goed terecht gekomen. De zorgverzekeringen zijn geregeld, aan de maandverbanden zal in de komende maanden gewerkt worden.
Wij hebben er allebei ontzettend van genoten, veel van geleerd en zijn erg dankbaar dat wij dit samen hebben mogen doen. Al deze ervaringen stop ik in mijn rugzak en die zullen de rest van mijn leven met me meegaan, de mooie foto's zullen me herinneren aan wat voor een verschil er in deze wereld is en de reis zal ook van invloed zijn op mijn kijk op onze wereld.
Na deze 4 weken samen in Tanzania, heb ik nog meer respect gekregen voor Myreen. Dat ze dit 2 jaar geleden in haar eentje heeft gedaan.
Lieve kanjer, dankjewel voor deze 4 onvergetelijke weken

  • 07 Augustus 2017 - 17:13

    Angela:

    Lieve Marjolanda en Myreen,
    Het is jullie gegund dat jullie dit met jullie tweetjes hebben mogen doen. Fijn om te lezen dat de zorgverzekeringen zijn geregeld. Jullie verhalen die ik na jullie reis ook heb mogen horen, zijn geweldig en de foto's, wauw! Het verschil in de wereld zal er altijd blijven maar door jullie bijdrage in Tanzania is dit verschil iets kleiner geworden. Bedankt voor het lezen van jullie blog gedurende jullie verblijf in Tanzania, ook daar hebben jullie, ondanks dat jullie al drukke dagen hebben gehad, nog tijd in kunnen steken. Fijn dat wij er dan toch ook een beetje bij hebben kunnen zijn.
    Jullie zijn 2 geweldige kanjers, wij zijn trots op jullie dat jullie dit gedaan hebben. Super!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myreen en Marjolanda

Hee! Hier zijn we weer :) Met behulp van deze blog, proberen we jullie op de hoogte te houden van onze activiteiten in Tanzania. Veel leesplezier. Dikke knuffel! x

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 2865
Totaal aantal bezoekers 28423

Voorgaande reizen:

04 Juli 2017 - 01 Augustus 2017

Moshi 2017

27 Juni 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: