3 augustus - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu 3 augustus - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

3 augustus

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

03 Augustus 2015 | Tanzania, Moshi

Maandag.. De laatste schooldag alweer. Deze morgen lekker ontbijt (met pannenkoeken, jum) toen naar school, ik was wat laat, dus ik pakte als extraatje een Bodha Bodha, zeer relax. Toen wat sapjes, koekjes en popcorn gekocht voor de kids. Gisteren voor alle leraren al een bedankbrief gemaakt. Ik ben eigenlijk wel klaar voor het afscheid. Het was een gewone schooldag met een extraatje. Na het eten tegen iedereen goodbye gezegd. Op m'n weg naar het hostel een traantje weggepinkt natuurlijk ;) Het was een erg leuke tijd geweest op school. De schommel is nog steeds niet klaar helaas. Toen ik terug was van school ging ik met Josh naar een Art markt, daar verkopen de kunstenaars hun werken zelf, dus is het goedkoper. Veel leuke dingen gezien en natuurlijk ook wat gekocht. Het is natuurlijk altijd onderhandelen en je weet dat je teveel betaald, maar dat is overal zo. Daarna was het tijd voor een massage :) Even mezelf verwennen voordat ik naar huis ga. Een uur gemasseerd worden, heerlijk. Toen wat spullen pakken en nog even naar Kilimanjaro Coffeeshop om sieraden af te geven, die de eigenares gaat verkopen en de winst gaat naar het project :) Nog even wat spulletjes kopen voor m'n vlucht terug aangezien die al bijna in zicht komt.. Lekker diner gehad en m'n vlucht checken, maar kan morgen natuurlijk pas inchecken.. Het komt allemaal zo dichtbij. Aan de ene kant wil ik wel naar huis omdat ik het natuurlijk allemaal wel mis. Aan de andere kant niet, omdat je je echt hecht aan al die lieve kindjes en het leven hier. Maar ik weet dat het morgen de laatste dag is, dus ik heb er vrede mee. Ik wordt om 3:00 opgehaald, woensdagmorgen/ 's nachts dinsdagnacht. Morgen nog tijd om wat meer souvenirs te kopen en iedereen gedag te zeggen en ik heb nog 3 zorgverzekeringpassen die verlaat waren.. Kijken of ik deze nog kan rondbrengen.. Ik hoop het. We zullen zien of het gaat lukken. Deze avond was een blog en kaartavond, de elektriciteit is er weer eens vandoor dus een warme douche kunnen we ook wel vergeten. Tot heel snel allemaal! Bedankt dat jullie deze blog lezen, heel erg leuk. Kwaheri.

  • 03 Augustus 2015 - 20:01

    Opa En Oma Van Gompel :

    3aug kwart voor acht avond hallo Myreen ik ben er weer om een berichtje voor jou te schrijven wat wij heel fijn en en met liefde doen voor jou je hebt de laatste schooldag er weer opzitten en de laatste want je hebt al afscheid van de kids e n de leraressen genomen natuurlijk Myreen dat je een traantje weg moest pinken dat is heel gewoon want je gaat je eigen hechten aan die kids waar je zo van bent gaan houden en waar jij ook veel liefde van hebt gekregen Myreen heb je nog geen cadootjes genoeg gekocht krijg je het wel allemaal mee naar Holland is wel te hopen voor je want je ging met volle koffers maar je komt ook weer met volle terug maarja dat is nou eenmaal zo meisje geniet nog maar van de paar daagjes dat je er nog bent en eet lekker Afrikaans want dat zul je wel missen pak er nog maar een borrel op met al je vrienden die je daar gemaakt hebt Endstra zijn er veel Welterusten slaap lekker dan wacht jou morgen weer een heel lekker ontbijtje doeiiiiiiii en hele vele warme groetjes en xxxxxxxxxxxsjes van ons opa en oma

  • 03 Augustus 2015 - 20:56

    Stefanie:

    Hoi Myreen,

    Op het laatste nippertje ook nog een berichtje van mij.
    Ik heb elke dag trouw je blogs gelezen. Heel erg leuk dat je zo uitgebreid beschrijft wat je allemaal meemaakt. En ik vind het echt superstoer dat je dit avontuur helemaal in je eentje bent aangegaan en het er zo goed vanaf gebracht hebt.
    Daarnaast is het natuurlijk fijn dat je naast je eigen belevenissen en ervaringen ook andere mensen blij kunt maken op deze reis.
    Tot snel.

    Groetjes Stefanie

  • 03 Augustus 2015 - 21:07

    Tante Angela:

    Ha Myreen,
    Ja en dan is het bijna echt zover. Vandaag de laatste schooldag gehad en natuurlijk is het heel normaal dat je onderweg een traantje hebt weggepinkt. De lieve kinderen zijn in die weken dat je er was erg aan je gehecht. Mooi en natuurlijk altijd fijn als je dat kunt achterlaten. Jammer dat de schommel nog niet klaar is maarrrr het project gaat gewoon verder en die schommel zal er zeker komen. Meestal zie je wel dat je op het laatst toch nog een hoop te doen hebt. Nog even dit en vlug nog ven dat. Als dat allemaal mogelijk is, waarom ook niet. Wij zijn natuurlijk wel heel blij dat je weer bijna thuis bent en we straks de verhalen van je zelf kunnen horen. Myreen geniet nog eventjes morgen en tot gauw. Ik heb met veel plezier je blog gelezen. Zo ben ik toch een beetje op de hoogte van wat je daar allemaal hebt gedaan. Een goede terugvlucht en tot gauw.

  • 03 Augustus 2015 - 21:36

    Willemien:

    Tjee Myreen, die weken lijken wel voorbij gevlogen. Mooi werk verricht, wat zal je hier trots op terug kunnen kijken. Leuk om je ervaringen te volgen. Een hele goede terugreis toegewenst!!

  • 04 Augustus 2015 - 13:43

    Mj:

    Lieve Myreen,

    Nog een laatste dagje, bijna laatste blog...
    Het wordt een dag van afscheid nemen, loslaten. en straks terugkijken op zoveel moois.
    Heel trots op je wat je daar allemaal bereikt hebt.
    Maar ik mis je wel hoor, gelukkig is het bijna morgen.

    Liefs mama xxx

  • 04 Augustus 2015 - 22:26

    Tabte Angela:

    Lieve Myreen, wat zijn die weken dat je in Tanzania bent snel gegaan. Nu is het al weer zover. Morgen ga je weer naar huis. Wat mag je inderdaad trots zijn op al datgene wat je hebt gedaan in die tijd. En wat is iedereen trots op je. Iedereen zal ook wel weer blij zijn dat je weer naar huis gaat. Een goede reis en tot snel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Mijn eerste reis

Moshi, Tanzania!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2015

5 augustus

04 Augustus 2015

4 augustus

03 Augustus 2015

3 augustus

02 Augustus 2015

2 augustus

01 Augustus 2015

1 augustus
Myreen en Marjolanda

Hee! Hier zijn we weer :) Met behulp van deze blog, proberen we jullie op de hoogte te houden van onze activiteiten in Tanzania. Veel leesplezier. Dikke knuffel! x

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 28411

Voorgaande reizen:

04 Juli 2017 - 01 Augustus 2017

Moshi 2017

27 Juni 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: