Nog maar één dag... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu Nog maar één dag... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

Nog maar één dag...

Door: Myreen

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

04 Juli 2017 | Nederland, Nederland

Dag lieve mensen,

Hier zit ik weer... achter m'n laptop met een kopje koffie, want het begint nu toch allemaal echt te kriebelen. OVER 24 UUR ZITTEN WE AL IN DE LUCHT! In een heel groot vliegtuig op stoelen 56B en 56C. Ik moet zeggen dat ik een heel ander gevoel heb dan twee jaar geleden, wat natuurlijk logisch is, omdat ik toen helemaal alleen voor de eerste keer ging :) Nu weet ik enigszins wat me te wachten staat en mama gaat natuurlijk mee! Maar toch zijn de gezonde reiszenuwen wel aanwezig, het maakt je meer bewust van het leven hier, daarom heb ik maar eens extra lang onder de warme douche gestaan ;)
Gisteren zijn mama en ik naar Nijmegen geweest om de laatste spulletjes te kopen en mijn spullen te pakken. Maar omdat ik nu ongeveer iedere maand een koffertje pak, om even naar huis te gaan, is het inpakken heel anders dan twee jaar geleden :) M'n paspoort, 100 dollar, de Visa en het inentingenboekje gaan zeker mee en de rest komt vast goed!
Gisterenavond begon het toch echt een beetje echt te worden, opa en oma, nichtje, tantes en ooms, buurvrouw en een vriendin van mama kwamen 'afscheid' nemen. Wat me toch wel even deed beseffen dat het inderdaad een langere tijd is en ook nog wel een eindje hier vandaan.
We moeten vandaag beginnen met de malariapillen en vandaag is eigenlijk de laatste dag hier in Nederland, omdat we morgen al rond 5 uur in de morgen vertrekken naar Schiphol (want er worden veel extra controles gedaan qua bagage). Jurne en papa brengen ons weg, dus dat komt vast goed! Vanavond maar vroeg ons bedje opzoeken en proberen te slapen :)
We stonden echt versteld van de lieve en gulle bijdrages van iedereen! Nogmaals super bedankt! We nemen een fantastisch bedrag mee, waarvan we heel veel mooie dingen kunnen doen. We willen ten eerste de zorgverzekeringen gaan verlengen (wat me vorige keer een hele week kostte). Ook het leren maken van maandverband staat hoog op het lijstje. Maar we moeten niet te veel willen, omdat alles daar 20x zoveel tijd in beslag neemt dan hier in ons snelle Nederland.
Mama en ik gaan jullie natuurlijk op de hoogte houden van de activiteiten, investeringen en ervaringen!
Je kunt de notificatie aanzetten, zodat je steeds een mailtje krijgt, als we een bericht posten. De foto's zullen we ook hier proberen te plaatsen, maar voirge keer werkte Facebook iets handiger!
Tot over een maandje en 'hamna shida' (geen zorgen)

Liefs, Marjolanda en Myreen.

• 04 Juli 2017 - 10:37

Carien Tuerlings:

Lieve Myreen en Marjolanda.
    Dit gaat voor jullie een speciale reis worden met veel indrukken en herinneringen. Ik wens jullie een fijne tijd samen en kom weer veilig terug !!
    Groetjes Carien.

• 04 Juli 2017 - 11:19

Judith :

Ik wens jullie een goede reis toe en maak mooie herinneringen samen.

• 04 Juli 2017 - 12:14

Ellen De Haas:

Wij wensen jullie een geweldige bijzondere reis.
    Groetjes
    Mark, Ellen, Luc en Saskia

• 04 Juli 2017 - 12:33

Wilma:

Hoi Myreen en Marjolanda,
    Wat speciaal zo samen weg. Geniet ervan. Ik ga jullie zeker volgen.
    Heel veel succes en plezier

• 04 Juli 2017 - 12:40

PiMM Van Hest :

Maak er een fantástische, bijzondere en onvergetelijke reis van en pas maar goed op elkaar.
    We lezen mee

• 04 Juli 2017 - 13:11

Loes Honings:

Lieve Marjolanda en Myreen

Maak er een mooie tijd van en geniet van alle mooie dingen die jullie ongetwijfeld gaan zien.
    Myreen; let je een beetje op jullie mam, dat ze weer heel terug komt!

Ik lees iig mee.

Liefs,
    Loes

• 04 Juli 2017 - 18:21

Oma Jet En Opa Jo:

Myreen en Marjolanda het is een hele Mooie blog die jullie er al op hebben Staan bedankt daar voor wij wensen jullie Myreen en Marjolanda een hele Mooie en veilige Reis toe Om niet te vegeten Denk ookaan jullie zelf en genieten Er ook van .Want wat sullen die klndertjes touch blip zijn jullie te zien voor all jou Meisje ze sullen jou nog wel kennel En Marjolanda ook jou sullen ze met open Armen ontvangen doe wat jullie Kunnen en tot de volgende blog oke EEN HELE GOEDE REIS GROETJES DOEI Opa Jo. En Oma Jetje

• 04 Juli 2017 - 19:13

Els Rijken:

Lieve Marjolanda,
    Maanden hebben we het hier al over tijdens het wandelen en dan is het nu bijna zover . Wat een ontzettend mooie ervaring om dit samen met je stoere dochter te doen.
    Ga samen mooie herinneringen maken en geniet van
    Groetjes Els

• 04 Juli 2017 - 19:22

Angela:

Lieve (tante) Marjolanda en Myreen,

Wij wensen jullie een paar mooie weken samen in Tanzania. Bekend terrein voor jou Myreen en een nieuwe ervaring voor jou (tante) Marjolanda. We hopen dat jullie je gestelde doelen kunnen verwezelijken. Wat een mooie ervaring moet dit zijn om zo als moeder en dochter dit te gaan doen. Heel veel succes en we blijven jullie volgen. Heel veel lieve groetjes en een dikke knuffel van ons xxx

• 04 Juli 2017 - 20:16

Elly:

Marjolanda en Myreen, geniet van een mooi land met bijzondere mensen. En maak herinneringen die je een heel leven zult koesteren.

• 05 Juli 2017 - 19:33

Anita:

Marjolanda en Myreen,
    Eindelijk wordt jullie droom werkelijkheid. Fantastisch om dit samen te kunnen doen. ENJOY!