Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Myreen

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

06 Februari 2015 | Nederland, Nederland

Hallo!!
Mensen, mensen, wat heb ik er zin in! Nog maar 5 maanden ongeveer en dan zit ik in het vliegtuig (helemaal alleen :o). Ik ben er helemaal klaar voor. Gisteren ben ik met mama naar Henny geweest om te bespreken over hoe en wat. Dat was erg gezellig! Helaas kan Henny dezelfde tijd als ik niet mee, maar er zijn genoeg andere mensen. Waarschijnlijk ga ik verblijven in Hostel Hoff. Dat ligt ook in Moshi en het project is vanaf daar goed te bereiken. Mama reed gisteren maar naar huis, want ik was nog een beetje vol adrenaline :) Nu zijn de voorbereidingen echt begonnen. Over twee weken gaan er een aantal vaccinatiespuiten m'n arm in. Ik ben geen fan, maar ook geen fan van enge ziektes, dus vandaar. Voor de malariapillen en vliegtickets is Henny aan het informeren. Ik ga nu zelf bedenken hoe ik geld kan inzamelen voor het project, zodat we zoveel mogelijk kinderen kunnen helpen! Want daar doen we het immers voor.
Ook ga ik natuurlijk naar een prachtig land. De Kilimanjaro staat in 'de achtertuin' om het zo maar te zeggen ;). Natuurparken en natuurlijk Zanzibar. Nu lekker de tijd om alles uit te zoeken en me helemaal onder te dompelen.
Jullie horen van me, als ik weer wat meer te vertellen heb!

xx. Myreen.

  • 08 Februari 2015 - 17:17

    Henny:

    We gaan er samen tegenaan Myreen. Ik zal er alles aan doen om je het echte Moshi
    te leren kennen. Dank je wel dat je zoveel oog hebt voor de grote armoede en onze kindjes wil helpen. Jou idee van de verzekering was top.
    Tot gauw.

  • 17 Maart 2015 - 22:11

    Tante Angela:

    Lieve Myreen, wat supergaaf dat je dit gaat doen. Nog even flink aan de gang voor je examen en dan hopen we dat we je half juni uit kunnen zwaaien naar het grote avontuur. Leuk om nu al wat te lezen. Geniet ook al van de voorbereidingen, die zijn ook heel belangrijk.
    Toppie, xxx

  • 03 Juli 2015 - 00:06

    Fam De Krom:

    hey die Myreen,
    Wat leuk om te lezen hoe het met je gaat, je belevenissen. En grappig hoe je het "vertelt"!
    Goed bezig meid en geniet ervan.
    Groetjes uit Hapert van Isis, Max, Herbert en Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Moshi, Tanzania!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2015

5 augustus

04 Augustus 2015

4 augustus

03 Augustus 2015

3 augustus

02 Augustus 2015

2 augustus

01 Augustus 2015

1 augustus
Myreen en Marjolanda

Hee! Hier zijn we weer :) Met behulp van deze blog, proberen we jullie op de hoogte te houden van onze activiteiten in Tanzania. Veel leesplezier. Dikke knuffel! x

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 28610

Voorgaande reizen:

04 Juli 2017 - 01 Augustus 2017

Moshi 2017

27 Juni 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: