Ver-tra-ging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu Ver-tra-ging - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

Ver-tra-ging

Door: Myreen

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

22 Juni 2015 | Nederland, Amsterdam

Ik heb nu nog zo'n 6 uur de tijd om een mooi verhaaltje te maken.
Dus voor de verandering gewoon eens alinea's.

Vandaag waren we rond 3:30 opgestaan en we waren om 4:15 aangereden naar Düsseldorf Airport. Het ging allemaal zeer vlotjes.
Mama, papa, Jurne en Max gingen mee :) Koffers ingecheckt en toen kon het wachten beginnen. Met een heerlijk grote Latte Machiatto van de Starbucks. Zal ik wel missen, maar het is maar anderhalve maand.
Ik had buikpijn van de zenuwen, weet niet precies waarom. Maar ik heb altijd al gezegd dat ik het overstappen eng vond. Zonder echte reden. Toen moest ik alleen naar de Gate om te boarden. Gate B 78 om precies te zijn, makkelijk te vinden met heel veel bordjes. M'n bagage was trouwens precies oké, 1x 22,4 en 1x 22,6 en handbagage 11,4 hihi. Ik maak graag optimaal gebruik van de services :)

Nou zat ik daar dus alleen bij de Gate, ofja met wel wat andere mensen, maar het was toch alleen. En ik was een beetje aant pezen.
We zouden om 7:50 gaan boarden en 8:20 opstijgen. Het boarden begon om 8:05 en we stegen op om 8:55. Wegens 'troubles in Amsterdam'. 35 minuten gevolgen. Toen had ik nog precies 20 minuten naar m'n gate te gaan, super veel vluchten waren niet meer haalbaar zeiden ze in de kleine 'Fokker 70', het is zeker een Fokker. Maar goed; ik vroeg bij welke gate ik moest zijn, want ik geloofde niet dat ik het niet meer kon halen. dus ik ging rennen als een malle naar F3. Nou ik wist dat het een groot vliegveld was, maar toen ik net m'n gerende weg terugliep heb ik best een eindje gerend (goed voor m'n conditie). Ik kwam aan bij Gate F3. Er waren nog 4 stewardessen en ik vroeg of ik nog mee kon en dat m'n koffers later kwamen, want die zouden het sowieso niet halen..

Maar helaas m'n vlucht was al omgeboekt. Oké, dat is shit. Maar het was best kut dat er blijkbaar nog vrije plaatsen waren en er na mij nog wel mensen instapten.. Maarja, ik liep wel met 3 stewardessenbodygards naar de plaats waar ik m'n voucher voor €10,- kon afhalen (Waaauw, 10 euro is echt chill als een broodje al 6,35 kost en je 11 uur moet wachten...)en ze printten m'n nieuwe ticket, dus ik was blij. Kon ik vanavond vliegen om 21:00 uur. Mét een tussenvlucht in Naïrobi deze keer was er wel genoeg overstaptijd. Dus ik ging maar even slapen. Voelde me echt een zwerver. Dus ik was maar even naar de 'Drugsstore' gegaan om parfum te testen, en handcréme, en foundation en mascara en blush. Echt goed spul. Dus ik zie er weer een beetje florissant uit ;)

Dus, hier zit ik dan; de gestrande persoon. Ik houd het wel uit; laptopje, telefoon, eten, wc's, drinken, muziekje en mensen kijken :D
Nu ga ik maar weer eens een bank opzoeken, want m'n uur wifi is alweer bijna voorbij :) (maar ik heb nog een telefoon mwahah).
Toedeloooee, ik ga trouwens nog even Swahili leren :)
Kwa heri (tot ziens) xx

  • 22 Juni 2015 - 17:07

    Tante Angela:

    ha Myreen, ik hoop dat de tijd een beetje voorbij vliegt en je zult ondertussen al heel wat mensen bekeken hebben. Je Swahili zal nu wel wat beter zijn toch, je hebt natuurlijk al heel wat uurtjes kunnen leren. Nou geniet er van en tot de volgende.
    Kwa heri. (haha)

  • 22 Juni 2015 - 19:11

    Willemien :

    Balen Myreen. Succes met wachten, goeie vlucht toegewenst. We zijn erg benieuwd naar het vervolg! Groetjes

  • 26 Juni 2015 - 10:36

    Josita:

    Poe, poe, gelukkig ben je inmiddels veilig in Tanzania: wat een boel ervaringen doe je op, en het avontuur is al op Schiphol begonnen.
    We horen spannende verhalen. Geniet er van, lieve groet uit Eersel. XX

  • 27 Juni 2015 - 16:37

    Caminofrans:

    test

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Moshi, Tanzania!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2015

5 augustus

04 Augustus 2015

4 augustus

03 Augustus 2015

3 augustus

02 Augustus 2015

2 augustus

01 Augustus 2015

1 augustus
Myreen en Marjolanda

Hee! Hier zijn we weer :) Met behulp van deze blog, proberen we jullie op de hoogte te houden van onze activiteiten in Tanzania. Veel leesplezier. Dikke knuffel! x

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 28572

Voorgaande reizen:

04 Juli 2017 - 01 Augustus 2017

Moshi 2017

27 Juni 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: