14 juli - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu 14 juli - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Myreen en Marjolanda Sleddens - WaarBenJij.nu

14 juli

Blijf op de hoogte en volg Myreen en Marjolanda

14 Juli 2015 | Tanzania, Moshi


Het is druk druk druk. Vandaag vond ik het wel weer heel vroeg toen mn wekker ging. Maar hopelijk kan ik dit weekend uitslapen. Vanmorgen weer naar de school met de liefste kinderen van de hele wereld. Altijd een glimlach en dat betekent voor hen zoveel. Iedere morgen wordt iedereen uitgebreid begroet met een high five, een knuffel of een mambo. Het is elke dag opnieuw genieten. Vandaag nog meer opgeruimd en wat geschreven met de kids. Het opruimen geeft resultaat! De lego die we gesorteerd hadden werd gebruikt op de matten die ik uit de kast had gehaald!!! Maakt me blij. Na de schooldag meteen door naar kilimanjaro coffeeshop want vanuit daar zou ik met Sanctus (vriend Loes) naar de speeltuinmakerij gaan. We deden alsof hij de speeltuin wilde en van te voren had hij de prijs al besproken dus hij vroeg of de transportkosten inbegrepen waren en dat was netzoals de tien jaar garantie. Ik weet nog niet goed wat ik ermee moet omdat het best duur is. Nog even overdenken dus. Het duurt wel tien dagen om het te maken (lees: twee weken) en ik ben er nog maar drie weken. Maar de eerste x dat we er waren was die betreffende persoon er niet. Dus ging ik maar even lunchen met mensen van het hostel en rondlopen om wat spulletjes te kopen. Plastic boxen om alle spullen netjes in op te bergen. Daarna nog een x gegaan en toen alles besproken. Het was een werkplaats een beetje Van Eekert maar dan 100 jaar terug. Het was buiten, ze lassten zonder lasbril of met een kartonnetje voor hun ogen, geen oordoppen of gehoorbescherming, overalls met gaten en slippers. Ja dit is Afrika. En alles alles gebeurt met de hand. Toen was het alweer bijna avond. Die avond zijn we met een deel van het Hostel naar de Train tracks geweest. Een super mooie plaats om te zitten en de zonsondergang te zien bij de Kilimanjaro :) lokaal biertje erbij, helemaal goed. S avonds laat gegeten en gekaart, deze avond won ik :)
Slaap lekker. Het was een drukke dag.

  • 17 Juli 2015 - 16:37

    Opajo En Omajetje .:

    hallo Myreen daar zijn we weer zo te lezen heb je alweer heel veel gedaan met de kids wat ze ook wel heel leuk vinden .dat is toch ook heel mooi wat je ze kan geven Myreen .ze zijn al met een hand en een begroeting zo blij en dat moet jou ook wel heel veel voldoening geven om ze zo blij te zien met bijna niets ik krijg er nog wel kippenvel van Myreen .jij wilt wat speel artributtten kopen voor de kinderen wat ze ook wel heelfijn en blij meezullen zijn .de groetjes en knuffels van ons xxxxxxx doeiiiiii tot zo .

  • 24 Juli 2015 - 19:50

    Tante Angela:

    Ha Myreen, alweer een tijdje geleden dat ik je blog bijgehouden heb. Sorry maar het is nu even niet anders. Probeer om weer helemaal bijgewerkt te zijn dus ik moet nog wel ff flink aan de gang. Ik lees dat je het goed naar je zin hebt en dat je bezig bent met evt een speeltuin. Helemaal super wat zijn ze daar en hier supertrots op je. Toppie. Heel veel foto's maken zodat we het straks ook allemaal kunnen zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Tanzania, Moshi

Mijn eerste reis

Moshi, Tanzania!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2015

5 augustus

04 Augustus 2015

4 augustus

03 Augustus 2015

3 augustus

02 Augustus 2015

2 augustus

01 Augustus 2015

1 augustus
Myreen en Marjolanda

Hee! Hier zijn we weer :) Met behulp van deze blog, proberen we jullie op de hoogte te houden van onze activiteiten in Tanzania. Veel leesplezier. Dikke knuffel! x

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 28572

Voorgaande reizen:

04 Juli 2017 - 01 Augustus 2017

Moshi 2017

27 Juni 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: